Hubungi

tudung-si-comel
pentagonmath

[contact]

Shopee

0 Comments

Shopee
Nak buka air kotak pun minta tolong cikgu

Nak buka air kotak pun minta tolong cikgu

  Nak buka air kotak pun minta tolong cikgu. Haishh, manja naw murid-murid pun. Besar esok, jadi menteri, jadi lawyer harap bekap cikgu lah. Buat-buat lupa jasa cikgu, cikgu pergi berak depan rumah awak nanti. --- Oh ya, kat atas meja tu tumbler jenama Tyeso yang...

Kenapa Ammar berkulit gelap?

Kenapa Ammar berkulit gelap?

👶🏾Kenapa Ammar berkulit gelap?👶🏾 "Nak kata warna Melayu pun tidak, tetapi tidaklah gelap sangat" Percaya tak ramai yang tanya kami soalan ini? Sebabnya mudah sahaja, kerana Durioo+ mahu tampilkan kelainan. Dah banyak watak animasi kanak kanak diluar sana yang...

Combo Genius Operasi Asas oleh Cikgu Hakim.

Combo Genius Operasi Asas oleh Cikgu Hakim.

Memperkenalkan, Combo Genius Operasi Asas oleh Cikgu Hakim. 1. Genius Tambah ✅ 2. Genius Tolak ✅ 3. Genius Darab ✅ 4. Genius Bahagi ✅ Sesuai untuk tahun berapa? Tahun 1 (Genius Tambah dan Genius Tolak). Tahun 2 hingga Tahun 6 (Semua). Kalian boleh dapatkan di sini,...

Cikgu, tolonglah saya

Cikgu, tolonglah saya

"Cikgu, tolonglah saya," rayu seorang murid penuh kesedihan. "Tolong apa pula?" soalku. "Tolonglah tambah markah saya". "Eh, mana boleh. Tu je markah yang awak dapat". "Tapi cikgu, mak saya garang macam singa. Mesti mak saya marah saya dapat markah rendah ni. Cikgu,...

Nak anak hebat SQ?

Nak anak hebat SQ?

https://www.youtube.com/watch?v=Mruth2HE3rg 👶 Nak anak hebat SQ? 👶 Anak yang hebat Spiritual Quotient ( SQ ) ni biasanya lebih tenang dalam hidupnya kelak 3 perkara kena didik dan ajar daripada awal usia untuk anak hebat SQ adalah : i. Ajar anak Purpose of Life ii....

kedai-buku-shopee



durioo

BUKU FIZIKAL

mathzier-eazier-1-0
mathzier-eazier-1-0
mathzier-2-0
sifir-rumus-penting
mathzier-abakus

JOM BERSEDEKAH

dana-kita-pay

LANGGAN UPDATE TERKINI

Recent Comments

Kategori

Kalendar

February 2023
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  

Arkib