Sudahkah Anak Anda Hafal Sifir dan Kuasai Pecahan?

Sudahkah Anak Anda Hafal Sifir dan Kuasai Pecahan?

Ada anak tahun 3,4,5 dan 6? Sudahkah mereka hafal sifir dan kuasai pecahan? Jika belum, ia sangat #BAHAYA!

Dalam Matematik, Sifir itu adalah JANTUNG. Tanpa jantung, matilah ia. Pecahan pula ibarat IBU kepada segala topik.

Tanpa ibu, bagaimana anak-anak nak hidup? Dalam setiap topik banyak kaitan dengan kemahiran sifir dan pecahan. Tak kuasai dua ni, bukan nak kata A, lulus pun tipis harapannya.

sifirlicious-info

Ada beribu-ribu jenis buku rujukan dipasaran. Sangat banyak rujukan yang bagus. Harga pula kebanyakan bawah RM10.

Namun… Namun kesemuanya tiada panduan lengkap seperti ini. Jika membeli 10 naskah buku rujukan pada anak yang berharga RM8 satu naskah, kita telah menghabiskan RM80 untuk kesemua naskah itu.

Anak buat. Dan bila tidak faham kat siapa mereka nak rujuk? Jika ibubapa mampu memberi penerangan elok, alhamdulillah. Jika tidak, ia umpama rujukan buta yang hanya berpandu pada jawapan sahaja.

Maka tidak hairan tiada peningkatan pada anak-anak dapat kita lihat walau berpuluh buah buku telah kita beli.

Di sini peranan terbesar Ebook kami. Ia lengkap dengan video yang boleh ditonton seberapa banyak yang kalian suka.

printed-sifirlicious

Lebih menarik, modul pula boleh diulang cetak berkali-kali agar anak buat sampai faham dan kuasai. Sangat menjimatkan bila modul yang sama boleh digunakan pada anak-anak yang lain pula.

Beli sekali, guna berulang kali. Jimat banyak.

Modul Pantas Matematik ini pula dibina oleh sahabat Cikgu Fadli yang berpengalaman lebih 20 tahun mengajar Matematik. Teknik rahsia beliau ada terkandung dalam 11 Modul ini untuk memberi faham pada murid tentang topik PECAHAN.

Cikgu Fadli sendiri guna teknik itu dalam mengajar murid beliau. Senang dan pantas!

testimoni-sifirlicious

Satu teknik yang paling Cikgu Fadli suka ialah teknik 4P. Satu teknik baru yang beliau sendiri tak pernah terfikir selama mengajar 15 tahun. Ia teknik yang sangat bagus dan membuatkan anak-anak mengira dengan pantas menggunakan alternatif lain.

Harga sebenar Ebook ini ialah RM149 . Namun kami tawarkan pada harga promosi #RM80 SAHAJA.

Lebih jimat jika beli KOMBO bersama Ebook Sifirlicious tau. Cuma RM120 sahaja untuk set kombo ni.

combo-sifilicious-berbaloi

Ebook Sifirlicious ini mengandungi 9 teknik kuasai sifir dengan mudah disertakan dengan 9 video pengajaran dan penerangan dari Cikgu Fadli.

Ada satu video BONUS cara cikgu Cina ajar padanya tentang cara menyelesaikan soalan bahagi nombor besar dalam Ebook ini.

Harga Ebook Sifirlicious sahaja = RM80
Belian kombo Sifirlicious+ModulPantasMaths = #RM120 SAHAJA.

Harga sebenar Ebook Sifirlicious RM149.
Harga sebenar Ebook Modul Pantas Matematik RM149.
Total RM298. Beli kombo sekarang cuma RM120. Jimat banyak kan?

Ebook Sifirlicious ini disertakan dengan latihan. Ia mengandungi lebih 243 muka surat. Paling best, ia ada 2 versi. Versi warna warni dan versi jimat ink untuk diprint out.

Jom sama-sama dapatkan sekarang. Sangat berbaloi. Dah la modul boleh diulang cetak, video pula boleh ditonton berkali-kali. Dapatkan ya di link ini:

Jom Dapatkan segera!

sifirlicious

Klik butang "Saya ingin order Sifirlicious" sekarang!

Jom lahirkan generasi celik Matematik.

#MFS #MFSEmpire #Sifirilicious #ModulPantasMatematik

Dapatkan Ebook Keluaran MFS Empire

Kami mempunyai siri ebook Matematik dan subjek-subjek lain bagi membantu pengajaran dan pembelajaran oleh guru dan ibu bapa baik di sekolah atau di rumah.

Lihat Koleksi Ebook Whatsapp Sales Team

Tolong pastikan anak-anak hafal sifir – Cikgu Fadli

Tolong pastikan anak-anak hafal sifir – Cikgu Fadli

Dalam cuti ni, tolong pastikan anak-anak hafal sifir. Terutamanya jika anak dah di tahun 4, 5 dan 6. Silibus terkini, anak-anak di tahun 2 WAJIB kuasai sifir tau. Namun realitinya, masih ramai murid tahun 4, 5 dan 6 belum hafal sifir ๐Ÿ˜ญ Sifir ni JANTUNG Matematik, jika jantung tak kuat, pasti tak ke mana. Tolong pastikan anak-anak hafal sifir ya!

Tak ada jantung, matilah. Huhu. Sebab itu Cikgu Fadli bertungkus lumus buat Ebook Sifirlicious ini.
Alhamdulillah, banyak membantu anak-anak diluar sana. Ebook Sifirlicious mengandungi 9 teknik kuasai sifir dengan mudah dengan 9 video pengajaran termasuk 1 video bonus teknik guru sekolah Cina ajar murid mereka tau.

Setebal 243 pages dengan dua versi. Satu versi warna warni dan satu versi jimat ink. Dapatkan segera dan bagi anak-anak tonton video Cikgu Fadli serta terus buat ya. Ni link untuk dapatkan Ebook Sifirlicious sahaja atau dengan belian kombo :

www.sifirlicious.com

Beli kombo lagi berbaloi. Jimat RM40 tau. Satu lagi Ebook ialah Modul Pantas Matematik. Ia mengandungi ribuan latih tubi secara ansur maju untuk kuasai PECAHAN.
Pecahan ini pula dikenali sebagai IBU segala topik. Tak kuasai pecahan, jangan harap nak cemerlang dalam Matematik.
Ia setebal 134 muka surat dan mengandungi 11 modul Pecahan lengkap dengan 11 video penerangan dan pengajaran dari saya. Dapatkan kombo Sifirlicious dan Ebook Modul Pantas Matematik di link ini :
Jom lahirkan generasi bijak Matematik.
P/s : Ini ialah Ebook. Ianya diemelkan. Bukan buku fizikal tau. Lebih bagus kerana ianya boleh dicetak berulang kali. Lebih mahal, ada video pengajaran dan penerangan lengkap dari saya sendiri. Boleh tengok bila-bila masa dan ulang-ulang sampai betul-betul faham. ๐Ÿ˜Š

๐Ÿ’ฌ Info dan belian Ebook Cikgu Fadli  https://infoebookcikgufadli.wasap.my
๐Ÿ“ฒ Join Telegram Channel: https://t.me/EbookCikguFadli
๐Ÿ‘จโ€๐Ÿซ Blog Kelas Matematik Online https://ebookcikgufadli.com
๐Ÿ“บ Youtube Channel https://www.youtube.com/c/EbookCikguFadli
Translate ยป