Asas tambah dua nombor untuk Tahun 1 dan kelas pemulihan.

tudung-si-comel
pentagonmath

Asas tambah dua nombor untuk Tahun 1 dan kelas pemulihan.


Sumber / Guru: Cikgu Mohd Fadli Salleh Subjek / Mata pelajaran: Matematik Tahun / Tingkatan: Kelas Umum

 

Budak-budak ni haishhh. Dah pesan awal dah,

“Duduk elok-elok. Cikgu nak ambil video jap ni. Jangan bergerak, duduk tempat masing-masing dan jawab je, boleh?”

“Bolehhhhhhh, cikguuuuu!”

Boleh pebendaaaaa. 2 minit je elok duduk kat tempat nak berlakon dalam video.

Akhirnya macam biasa, pakat berlari ke depan nak jawab juga.

Ni kalau nazir tengok ni rendah markah kawalan kelas aku. Huru hara dan hancur kawalan kelas. Boleh dianggap gagal semasa observe.

Ah, lantakkan markah berapa pun mereka nak bagi. Janji aku mengajar dengan seronok. Murid-murid seronok untuk belajar. Settle.

Buku latihan terbaik untuk anak-anak sekolah rendah.

Mathzier 1.0 dan Eazier 2.0: https://shope.ee/YBPpenmC

Mathzier 2.0: https://shope.ee/3fRTmWjaL2

Mathzier SIFIR dan Mathzier Rumus Penting Matematik / Latihan Sifir:

Mathzier Abakus: https://shope.ee/4V0amGk69g

Shopee
mathzier

MEMO BERKENAAN KOMEN

Laman blog ini dikunjungi bukan sahaja oleh ibu bapa, guru dan orang awam, malah juga oleh para murid dan pelajar. Komen yang kurang sopan, mengandungi kritikan, politik atau tidak sesuai tidak akan diluluskan. Sila gunakan nama dan alamat e-mel sebenar anda (nama samaran yang sopan masih boleh diterima.

This blog is visited not only by parents, teachers, and the general public but also by students and learners. Comments that are impolite, contain criticism, or politics, or are unsuitable will not be approved. Please use your real name and email address (polite pseudonyms are still acceptable).

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

shopee
Kuasai Bahagi: Cara Mudah Memahami Konsep Bahagi

Kuasai Bahagi: Cara Mudah Memahami Konsep Bahagi

Perkongsian video oleh: Cikgu Mohd Fadli Salleh. Subjek: Matematik Tahun/Tingkatan: Kelas Umum Hai adik-adik yang comel! Kami ada satu cerita menarik untuk dikongsikan hari ini. Cikgu Fadli telah merakam satu video pengajaran bahagi di depan murid-muridnya di kelas....

Video Teknik Bahagi Part 1

Video Teknik Bahagi Part 1

Video Teknik Bahagi Part 1. Boleh tonton kat TikTok di sini : https://vt.tiktok.com/ZSL5J7bcC/ Joinlah Telegram saya untuk lebih banyak bahan pembelajaran : https://t.me/EbookCikguFadli @mohdfadlisallehmfsHaa, jom kuasai hat ni pula ya. Tunjuk kat anak-anak, ajar...

Video Abakus Part 3: Kawan Besar dalam Abakus.

Video Abakus Part 3: Kawan Besar dalam Abakus.

Video Abakus Part 3: Kawan Besar dalam Abakus. Sumber/Guru: Mohd Fadli Salleh Subjek / Mata Pelajaran: Matematik Tahun/Tingkatan: Kelas Umum   Video Abakus Part 3: Kawan Besar dalam abakus. #Abakus #BigFriends #MFS Post Berkaitan: Video Abakus Part 1 Video Abakus...

Video Abakus Part 2: Small Friend

Video Abakus Part 2: Small Friend

Video Abakus Part 2: Small Friend Sumber/Guru: Mohd Fadli Salleh Subjek / Mata Pelajaran: Matematik Tahun/Tingkatan: Kelas Umum Jom belajar abakus. Senang sangat bila dah faham. Kali ni belajar small friend ya. Dapatkan buku latihan abakus pertama di Malaysia kat sini...

Video Abakus Part 1

Video Abakus Part 1

Video Abakus Part 1 Sumber/Guru: Mohd Fadli Salleh Subjek / Mata Pelajaran: Matematik Tahun/Tingkatan: Kelas Umum   Dapatkan buku latihan abakus pertama di Malaysia kat sini : https://shope.ee/2L3mkEjDZW Dalam tu ada 26 video pembelajaran abakus tau. Scan je QR...



belajar-sirah-nabi



mathzier-eazier-1-0

JOM BERSEDEKAH

dana-kita-pay

Recent Comments

Kategori

Kalendar

February 2024
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829  

Arkib