Sitemap

tudung-si-comel
pts-bookcafe
[wp_sitemap_page]
EBook Premium Banner

0 Comments

Shopee



Masuk je kelas, budak berdua ni datang mendekat.

Masuk je kelas, budak berdua ni datang mendekat.

Masuk je kelas, budak berdua ni datang mendekat. "Cikgu. Nah untuk cikgu," kata Farisya dan Aina. "Wahhh. Untuk cikgu ke? Terima kasih," balasku. Kemain seronok dapat hadiah dari murid. Walau set pen dan biskut Lexus tu murah je pun harga, tapi fitrah manusia. Suka...

Cikguuu! Dapat buku baru lagi ke?

Cikguuu! Dapat buku baru lagi ke?

"Cikguuu! Dapat buku baru lagi ke?" "Yup. Hari ni jom belajar kat dewan jom". "Yeayyy! Belajar kat dewannnn!" Bersinar mata murid bila bagitahu dapat buku baru. Dengar pula hari ni nak belajar kat dewan, dia punya seronok tu macam aku ajak pergi Sunway Lagoon. Haha,...

E-Book Formula Bahasa Melayu (ForBam) dihasilkan oleh Cikgu Norasma Salleh

E-Book Formula Bahasa Melayu (ForBam) dihasilkan oleh Cikgu Norasma Salleh

E-Book Formula Bahasa Melayu (ForBam) dihasilkan oleh Cikgu Norasma Salleh, Guru Cemerlang SBP dan SMPP. Buku ini mengandungi 5 + 1 Ebook yang berwarna dengan pelbagai sisipan nota, teknik dan formula untuk menghasilkan sebuah karangan menarik disertakan dengan...

Google Form Kuiz Sains Tahun 6 Lengkap Semua Topik oleh Cikgu Safuan

Google Form Kuiz Sains Tahun 6 Lengkap Semua Topik oleh Cikgu Safuan

Google Form Kuiz Sains Tahun 6 Lengkap Semua Topik oleh Cikgu Safuan Oleh: Cikgu Mohamad Safuan Rozak   Mata pelajaran: Sains  Tahun/Tingkatan: Tahun 6   Alhamdulillah.... Lengkap sudah Kuiz Sains Tahun 6 untuk dijawab oleh semua murid tahun 6. Musim PKP ternyata...

kedai-buku-shopee
shopee-25aug

BUKU FIZIKAL

mathzier-eazier-1-0
mathzier-eazier-1-0
mathzier-2-0
sifir-rumus-penting
mathzier-abakus

JOM BERSEDEKAH

dana-kita-pay

LANGGAN UPDATE TERKINI