cikgu-fadli-online

Modul Mathzier adalah modul paling sukar Cikgu Fadli pernah hasilkan.

bilk-darjah-tingkatan
koleksi-ebook-premium
koleksi-premium-ebooks
mathzier-eazier

Modul Mathzier adalah modul paling sukar Cikgu Fadli pernah hasilkan. Ia memakan masa, tenaga dan memenatkan.

Bayangkan nak siapkan 6 bab makan masa setahun lebih. Tapi hasilnya sangat memuaskan hati beliau.

Modul Mathzier ni lengkap dari kulit ke kulit. Cikgu Fadli ajar semua topik yang ada dalam buku teks dari awal sampai akhir.

 

Mathzier

 

Kekuatan utama Mathzier ada pada rakaman video pengajaran dari Cikgu Fadli sendiri untuk setiap bab.

Ada pula nota lengkap yang boleh dijadikan rujukan, boleh di print out dan tampal kat meja bacaan. Modul latih tubi beratus-ratus soalan juga disediakan lengkap dengan skema jawapan.

Rakaman video boleh di tonton bila-bila masa, boleh diulang tayang seberapa banyak yang mahu, berpandukan pula dengan nota lengkap, terus buat modul latih tubi.

InsyaAllah anak-anak akan dapat memahami dengan baik setiap topik yang diajar.
Ada cara tau nak belajar guna modul Mathzier. Jangan main tonton semua video gitu. Kurang berhasil. Contohnya kalian beli Bab 1 Mathzier Tahun 4. Ada 12 video. Cara yang betul nak belajar macam ni :

1) Tonton satu atau dua video sahaja.
2) Rujuk nota berkaitan dengan video yang ditonton.
3) Terus buat latih tubi dalam modul Mathzier berdasarkan topik yang dipelajari.
4) Tak faham, ulang tonton video, rujuk nota dan semak jawapan dengan skema yang diberi.

Esok atau lusa, sambung video seterusnya pula. Ulang step di atas. InsyaAllah, cepat faham. So, 1 bab Mathzier boleh dihabiskan dalam masa sekitar dua minggu hingga sebulan.

JANGAN tonton semua sekali dan buat semua sekali terus. Kurang berkesan gitu dan membebankan anak.

Modul Mathzier yang dihasilkan untuk tahun 4,5 dan 6 sahaja. Untuk modul Mathzier Tahun 5, saya tak buka tapak jualan disebabkan silibus tahun ni berbeza dengan tahun sebelumnya.

Satu bab RM50.
Kombo dua bab RM85. Jimat RM15.
FULL SET Bab 1 – Bab 6 cuma RM200.
Bab 6 pula cuma RM30 sahaja.
Jimat banyak jika ambil semua bab.

Cuba dulu satu atau dua bab. Kalau sesuai dengan anak, anak-anak mudah faham dan serasi, teruskan dengan bab seterusnya pula.

Paling best tentang modul Mathzier, ianya boleh diwarisi!

Best kan? Katakan abang tahun 4 guna guna Mathzier ni, adik-adik dia nanti naik tahun 4 boleh guna yang sama. Sebab silibus adik mereka nanti sama sahaja.

Tahun 6 je akan ada silibus lain tahun depan. Tahun 4 dan 5 silibus terkini dah.

Nota dan modul latih tubi pula boleh diulang cetak seberapa banyak yang suka. Buat sampai lebam. Sampai betul-betul power. Gituh!

Bagitahu kawan-kawan lain juga tentang Modul Mathzier yang best ni ya. Kami percaya mereka juga tercari-cari modul terbaik untuk membantu anak-anak mereka dalam pelajaran terutamanya subjek Matematik ini.

#MFSEmpire #mathzier

 

Berminat ingin membeli MATHZIER? Klik di bawah:

Jom Dapatkan segera!

Klik butang "Saya ingin order Mathzier" sekarang!

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Siapa ada anak tahun 2,3,4,5 dan 6?

Siapa ada anak tahun 2,3,4,5 dan 6?

Siapa ada anak tahun 2,3,4,5 dan 6?     Sudahkah mereka hafal sifir dan kuasai pecahan? Jika belum, ia sangat #BAHAYA! Dalam Matematik, Sifir itu adalah JANTUNG. Tanpa jantung, matilah ia. Pecahan pula ibarat IBU kepada segala topik. Tanpa ibu, bagaimana...

Darab dengan nombor yang ada sifar dibelakang.

Darab dengan nombor yang ada sifar dibelakang.

Darab dengan nombor yang ada sifar dibelakang. Oleh: Cikgu Mohd Fadli Salleh   Subjek: Matematik   Tahun/Tingkatan: Kelas Umum   https://www.youtube.com/watch?v=V00PYdcMcGg   Join channel t.me/EbookCikguFadli untuk lebih banyak video dan tips...

cetak-for-mfs
cetak-for-mfs

JOM BERSEDEKAH

dana-kita

LANGGAN MELALUI EMAIL

Recent Comments

Translate »