tudung-si-comel
pts-bookcafe

wang

Nota ringkas tajuk WANG. Kesalahan biasa dalam penambahan dan penolakan WANG. Tidak samakan TITIK (NILAI SEN). t.me/EbookCikguFadli

EBook Premium Banner

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published.


kedai-buku-shopee
6 tahun nan lalu, masa anak ini di tahun 1, rajin sungguh budaknya.

6 tahun nan lalu, masa anak ini di tahun 1, rajin sungguh budaknya.

6 tahun nan lalu, masa anak ini di tahun 1, rajin sungguh budaknya. Dia cukup minat belajar dengan aku. Hari ni, anak yang sama tumbuh membesar dengan bijak dan hebat dalam sukan. Dah tahun 6 dah pun. Sentiasa ingat kat aku. Melintas je aku depan khemah terus panggil,...

Aku minat betul borak dengan murid masa tanda buku mereka

Aku minat betul borak dengan murid masa tanda buku mereka

Aku minat betul borak dengan murid masa tanda buku mereka. Suka dengar respon mereka. "Cikgu, hari Ahad ni betul ke mak ayah kena datang sekolah". "Betul. Hari sukan sekolah kan? Minta la mak ayah awak datang sokong nanti". "Tapi mak kita kerja cikgu. Balik pukul 5....

Candid Latihan Sukaneka Tahap 1

Candid Latihan Sukaneka Tahap 1

Candid latihan sukaneka Tahap 1. Caption kat gambar.                                 #MFS - Kisah Sekolah Rendah -...

Seorang murid masuk kelas dengan airmata berlinangan

Seorang murid masuk kelas dengan airmata berlinangan

Seorang murid masuk kelas dengan airmata berlinangan. Sedih benor nampaknya. Kawan-kawan dia cepat-cepat pergi mendekat. Dok tenangkan dan memujuk. Siap peluk lagi. Perlahan-lahan tangisan itu berhenti. Dan dia kembali ceria seperti sebelumnya. Aku perhati saja...

Masuk kelas tahun 2, perasan dua murid perempuan bertukar kertas.

Masuk kelas tahun 2, perasan dua murid perempuan bertukar kertas.

Masuk kelas tahun 2, perasan dua murid perempuan bertukar kertas. Bila dia perasan aku perhatikan dia, cepat-cepat dia keronyokkan kertas dan simpan dalam meja. "Apa tu?" "Errr. Errrr". Gugup budak tu nak menjawab. "Bak sini cikgu nak tengok," arahku. Takut-takut...

Anak kembar yang comel ni baru lepas kena cucuk.

Anak kembar yang comel ni baru lepas kena cucuk.

Anak kembar yang comel ni baru lepas kena cucuk. Keluar bilik rawatan, tangan keras macam robot. Haha. "Cikgu, macamana saya nak bawa botol air dan bekas makanan pergi rehat ni?" tanya kakak. "Tak pa. Nanti cikgu bawakan lah," balasku. "Tunggu adik saya dulu tau,"...



Shopee
shopee-25aug



mathzier-eazier-1-0

JOM BERSEDEKAH

dana-kita-pay

LANGGAN UPDATE TERKINI