tudung-si-comel
pentagonmath

Peringatan mesra.

Tolong pastikan anak-anak guna pensel yang terang ya. Jangan pilih pensel yang nampak cantik luaran, tapi bila menulis tak terang. Susahnya nak baca kalau tak terang ni. 😅

peringatan-mesra

Lagi satu tolong la bagi anak-anak pemadam yang bagus. Banyak pemadam yang kemain cantik rupa luaran, tapi bila padam tulisan susah tanggal, jadi makin comot, dan paling teruk sampai terkoyak buku tu. 🤦‍♂️

Pilih la pensel ‘Exam grade’. Terang dan jelas. Set exam grade ni tak adalah mahal mana pun. Set Stabilo antara set yang bagus. Harga RM3.70 sahaja. Lengkap dengan pemadam, pembaris dan sharpener.

Lihat sini : https://shope.ee/7zblj4458z

P/s : Gambar carian Google sahaja.

#MFS

T.me/EbookCikguFadli

durioo

Laman Blog ini dikunjungi bukan sahaja ibu bapa, guru dan orang awam, malah juga para murid dan pelajar. Komen yang kurang sopan, berbaur kecaman, politik atau tidak sesuai tidak akan di -approve. Sila gunakan nama dan email yang sebenar (nama samaran yang sopan masih boleh diterima).

- Admin Elin-

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


shopee
Kukuhkan Ingatan Anak

Kukuhkan Ingatan Anak

Kukuhkan ingatan anak Ilmu yang baru dipelajari cepat dilupai. Begitulah anak-anak kita biasanya. Baru sahaja ajar dalam kelas, bila buat aktiviti kelas bukan main meriah. Bila buat kerja dalam kelas, hampir semua orang faham dan betul jawabnya. Sebulan kemudian,...

Cikgu, ni nama siapa?

Cikgu, ni nama siapa?

"Cikgu, ni nama siapa?" "Ni nama cikgu". "Okey. Ni untuk cikgu". "Terima kasih banyak". "Cikgu, ni nama siapa pula?" Ditunjukkan hadiah lain tertera nama Cikgu Loqman. "Ni nama Cikgu Loqman" "Terima kasih cikgu. Saya nak pergi cari Cikgu Loqman bagi hadiah pula"....

Eh, kat baju cikgu ada gambar chess.

Eh, kat baju cikgu ada gambar chess.

M1 : Eh, kat baju cikgu ada gambar chess. C : Awak tahu ke main chess? M1 : Tahu cikgu. C : Bagaimana kuda bergerak? M1 : Dia bergerak macam huruf L Murid-murid lain pakat dengar je perbualan aku dengan M1 dengan penuh minat. C : Kalau Castle ni pula gerak macamana?...

Benda dari Poket

Benda dari Poket

Hari ni jamuan raya kat sekolah aku. Masa tengah beraya ronda kelas ke kelas, aku perasan Aisyah ni keluarkan satu benda dari poket dia. Pastu dia tap tap benda tu kat bibir. Dia laga bibir atas dengan bawah, kemudian tersenyum manis. Kemerahan bibir dia. Wahh, pakai...

Masuk kelas, bau wangi bukan main satu kelas

Masuk kelas, bau wangi bukan main satu kelas

Masuk kelas, bau wangi bukan main satu kelas. Semerbak baunya. Sah, ada yang buat hal main perfume. "Siapa main perfume ni?" tanya aku. Sekelas tunjuk kat murid laki ni. "Dia sembur kat saya juga cikgu," adu seorang murid. "Ah, kau yang nak juga. Aku bagi lah". Start...



Shopee
durioo



mathzier-eazier-1-0

JOM BERSEDEKAH

dana-kita-pay

LANGGAN UPDATE TERKINI

Recent Comments

Kategori

Kalendar

June 2023
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arkib