tudung-si-comel
pentagonmath
bergaduh-pasal-beratur

Bergaduh pasal beratur

 

Setiap hari tanpa gagal budak-budak ni bergaduh pasal beratur. Nak duduk paling depan. Orang tu lintas orang ni.

Siap menangis bagai okeh. Ingat main-main ke kena potong semasa berbaris ni? Ingat main-main ke berebut nak duduk paling depan?

Ia suatu benda yang serius bagi murid-murid. Ia macam satu kerjaya wajib dah buat mereka.

Kalau korang ingat kehidupan korang dah cukup sukar, cubalah menjadi murid tahun 1. Setiap hari perlu berebut okeh!

Video pengajaran aku korang dah lihat ke belum? Kalau belum tengok sini : https://cikgufadli.com/asas-tambah-dua-nombor-untuk-tahun-1-dan-kelas-pemulihan/

#MFS
– Kisah Sekolah Rendah –

T.me/EbookCikguFadli

Shopee

Laman Blog ini dikunjungi bukan sahaja ibu bapa, guru dan orang awam, malah juga para murid dan pelajar. Komen yang kurang sopan, berbaur kecaman, politik atau tidak sesuai tidak akan di -approve. Sila gunakan nama dan email yang sebenar (nama samaran yang sopan masih boleh diterima).

- Admin Elin-

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


kedai-buku-shopee

Cikgu, tolonglah saya

"Cikgu, tolonglah saya," rayu seorang murid penuh kesedihan. "Tolong apa pula?" soalku. "Tolonglah tambah markah saya". "Eh, mana boleh. Tu je markah yang awak dapat". "Tapi cikgu, mak saya garang macam singa. Mesti mak saya marah saya dapat markah rendah ni. Cikgu,...

Tular soalan ni mempersoalkan kenapa dapat kosong.

Tular soalan ni mempersoalkan kenapa dapat kosong.

Tular soalan ni mempersoalkan kenapa dapat kosong. Ramai juga yang kecam kata tak patut dapat kosong. Okeh, sebenarnya macam ni gais. Soalan macam ni biasanya 2 markah. Paling tinggi, 3 markah. Dan jalan kira yang murid ni tunjukkan tu sepatutnya dia dapat markah...

Biasanya setiap kali cuti sekolah, personal tutor full ditempah.

Biasanya setiap kali cuti sekolah, personal tutor full ditempah.

Biasanya setiap kali cuti sekolah, personal tutor full ditempah. Ironinya, yang ramai hantar anak tuisyen musim cuti ini adalah budak MRSM dan SBP. Murid sederhana dan biasa ada, tapi tak ramai. Namun bagi murid MRSM dan SBP, musim cuti adalah lubuk emas bagi mereka...



Shopee
durioo



mathzier-eazier-1-0

JOM BERSEDEKAH

dana-kita-pay

LANGGAN UPDATE TERKINI

Recent Comments

Kategori

Kalendar

February 2023
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  

Arkib